اتاق آبی


!! سوخته دل !!

                              

                                در کناری از خانه ی ما................

                                اتاقیست سرد و آبی..................

                                تخت و گیتار کهنه ی من.............

                                عکس یک زن به دیواریست.........

                                زنی زیباروی و خندان ................

                                یار من بود او دورانی..................

                                حالا من ماندم و من..................

                                 گیتاری و سیگار و تنهایی...........

                                 عشق من رفت به تن خاک........

                                 طعم شب نیست جز بیداری......

                                  ای عکس خندان بشنو از من....

                                 خواهمت دید روزگاری...............

                                 دیگرم نیست نای ماندن...........

                                 پایان آواز ، آغاز رفتن.................

                                 چاقوی پنهان ته گنجه...............

                                 دستای سردم ، رگهای سبزم...........!!

                     



نوشته شده در دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:,ساعت 6:18 قبل از ظهر توسط مهدی| |


Power By: LoxBlog.Com